Využijte příležitost pracovat v bance, v níž se neztratíte!

Specialista back office

Do kanceláře v M-paláce hledáme nového parťáka na administrativně laděnou pozici. Náplň práce bude pestrá a různorodá, s důrazem na pečlivost, rychlost i komunikativnost.

Co by tě u nás mohlo bavit?

  • Zakládání a správa klientských účtů, a to včetně korporátní klientely
  • Řešení dědictví.
  • Uzavírání a vypořádání účtů.
  • Řešení žádostí o informace ze strany státní správy, exekutorů, PČR
  • Práce s klientskou dokumentací.
  • Plnění dalších ad-hoc úkolů dle pokynů nadřízeného.

Jak si tě představujeme?

  • Můžeš být absolvent SŠ/VŠ ekonomického směru.
  • Výhodou je znalost bankovního prostředí (prac. zkušenost, popř. praxe v bance při studiu), případně zkušenost z pobočky.
  • Uživatelská znalost MS Office.
  • Máš chuť pracovat :-)

Co najdeš u nás?

  • Přátelskou, otevřenou a neformální atmosféru
  • Tým skvělých parťáků
  • Systém dalšího vzdělávání pro tvůj profesní rozvoj
  • Balíček benefitů - stravenky, Cafeterii, Multisport kartu, penzijko, 25 dní dovolené a k tomu navíc 5 dní osobního volna, aj.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na vzdělání, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Sberbank CZ, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

Sberbank CZ, a.s.
Klára Pučalíková