Chci
nasměrovat

Kam ti pomůžeme se nasměrovat?

získej nové zkušenosti
nebo zúroč své stávající

Chceš znát cíl a sám/a určit, jak k němu dojdeš?
Pracuj v prostředí, kde je tvůj názor slyšet a vidíš, jak tvá práce ovlivňuje celek. Jsme menší banka, která chce být rychlá a flexibilní. Díky tomu se tvůj výkon neztratí v nedozírném procesu a vložená energie se ti vrátí v ocenění od nadřízených i od klientů.

Ať už chceš nastartovat kariéru, nebo zúročit své zkušenosti z bankovního prostředí, počítej s tím, že rutina se ti vyhne obloukem. Děsí tě představa, že budeš den co den datlovat čísla do stejné tabulky? Nás taky. Tak pojď dělat práci, která má smysl a s partou lidí, kteří tě podrží.

Přečti si zkušenosti tvých potenciálních parťáků

Vzkaz od kolegy

Marek Kieslinger

Díky tomu, že jsme menší banka, mám přehled o tom, co se u nás děje a proč je důležité právě to, na čem pracuji. Jsem rád, že tady jde zodpovědnost ruku v ruce s důvěrou. Nikdo vás na každém kroku nekontroluje a neříká, jak přesně máte věci dělat. Naopak, je oceňováno, když s tím „jak“ přijdete sami.

Marek Kieslinger
Relationship Manager

Petra Gareisová

„Upřímně můžu říct, že se ráno do práce těším – jak na kolegy, tak na klienty. Na pobočkách pracujeme 8 hodin denně, takže nejsme vyždímaní z dlouhých otevíracích hodin. Vedení je vstřícné a na všem se dá lidsky domluvit – například, když potřebuji odejít dřív na třídní schůzky nebo besídku ve školce. Jako máma díky tomu zvládám snadněji skloubit rodinný a pracovní život.“

Petra Gareisová
Service Banker

Petr Houštecký

„Sberbank není anonymní kolos, kde bych si připadal jen jako jeden z mnoha a pomalu neznal ani kolegy ze stejného oddělení. Člověk si rychle vytvoří kontakty a může pak snáz dotahovat vlastní nápady do konce. Lidé jsou tady navíc opravdu ochotní, ještě se mi nestalo, že by mě někdo s prosbou o pomoc odmítl. A je fajn, že i se šéfy z top managementu se dá normálně popovídat.“

Petr Houštecký
Documentary Business Specialist

Elena Kozlova

„Ve Sberbank se mi líbí, že na pobočce není takový chaotický frmol, jako je tomu ve větších bankách. Pracovní dny se nesou v milém, sympatickém duchu, kdy mám prostor se klientům opravdu věnovat a zamyslet se nad řešením na míru jejich potřebám. Klient mi důvěřuje, když mu něco prodávám, a proto jsem ráda, že i já mohu věřit svému produktu.“

Elena Kozlova
Sales & Service Banker

S kým se můžeš potkat